Informační systém MU
STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách. In Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. 1. vyd. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, s. 28. ISBN 80-244-1059-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Název česky K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Název anglicky Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils
Autoři STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. s. 28-28, 2005.
Nakladatel FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00030663
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-244-1059-1
ISSN 1214-3251
Klíčová slova anglicky learning styles; primary school; traditional school; alternative (Dalton) school; pupils
Štítky alternative (Dalton) school, learning styles, primary school, Pupils, traditional school
Změnil Změnila: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Změněno: 29. 3. 2010 08:32.
Anotace
Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu).
Anotace anglicky
Issues of learning styles of traditional and Dalton primary school pupils.
Zobrazeno: 25. 7. 2024 00:29