STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách (Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils). In Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. 1st ed. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, p. 28. ISBN 80-244-1059-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Name in Czech K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Name (in English) Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils
Authors STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Olomouc, Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. p. 28-28, 2005.
Publisher FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/05:00030663
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-244-1059-1
ISSN 1214-3251
Keywords in English learning styles; primary school; traditional school; alternative (Dalton) school; pupils
Tags alternative (Dalton) school, learning styles, primary school, Pupils, traditional school
Changed by Changed by: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Changed: 29/3/2010 08:32.
Abstract
Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu).
Abstract (in English)
Issues of learning styles of traditional and Dalton primary school pupils.
PrintDisplayed: 7/7/2024 02:52