Detailed Information on Publication Record
2005
K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
STRÁNSKÁ, ZdenkaBasic information
Original name
K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Name in Czech
K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
Name (in English)
Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils
Authors
STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Olomouc, Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. p. 28-28, 2005
Publisher
FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/05:00030663
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
80-244-1059-1
ISSN
Keywords in English
learning styles; primary school; traditional school; alternative (Dalton) school; pupils
Změněno: 29/3/2010 08:32, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
V originále
Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu).
In English
Issues of learning styles of traditional and Dalton primary school pupils.