p 2004

Specifika formálních a obsahových znaků stavby scény u dětí a dospívajících s diagnostikovanou poruchou chování

HUMPOLÍČEK, Pavel

Základní údaje

Originální název

Specifika formálních a obsahových znaků stavby scény u dětí a dospívajících s diagnostikovanou poruchou chování

Název anglicky

The specifics of formal and content scene-traits in children and adolescents with behaviour and emotions disorder

Autoři

HUMPOLÍČEK, Pavel (203 Česká republika, garant)

Vydání

2004

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14210/04:00010344

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

The Scenotest; psychological counselling and psychotherapy; play-therapy; behaviour and emotions disorder; psychological intervention.

Štítky

behaviour and emotions disorder, play-therapy, psychological counselling and psychotherapy, psychological intervention., The Scenotest
Změněno: 29. 6. 2009 11:51, PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Patnáctiminutová přednáška na téma hrové terapie se zaměřením na diagnosticko-terapeutické využití Scénotestu u dětí s poruchami chování, která byla prezentována na VII. ročníku konference Sociální procesy a osobnsot ve Staré Lesné (Slovensko, 23.9. 2004).

Anglicky

Lecture directed at play-therapy, play-diagnosis and special use of The Scenotest for therapeutic&diagnostic interventions with clients who proves behaviour&emotions disorder.

Návaznosti

LN00A023, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Zobrazeno: 18. 11. 2024 21:29