HUMPOLÍČEK, Pavel. Specifika formálních a obsahových znaků stavby scény u dětí a dospívajících s diagnostikovanou poruchou chování (The specifics of formal and content scene-traits in children and adolescents with behaviour and emotions disorder). 2004.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika formálních a obsahových znaků stavby scény u dětí a dospívajících s diagnostikovanou poruchou chování
Name (in English) The specifics of formal and content scene-traits in children and adolescents with behaviour and emotions disorder
Authors HUMPOLÍČEK, Pavel (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2004.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14210/04:00010344
Organization unit Faculty of Arts
Keywords in English The Scenotest; psychological counselling and psychotherapy; play-therapy; behaviour and emotions disorder; psychological intervention.
Tags behaviour and emotions disorder, play-therapy, psychological counselling and psychotherapy, psychological intervention., The Scenotest
Changed by Changed by: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D., učo 11191. Changed: 29/6/2009 11:51.
Abstract
Patnáctiminutová přednáška na téma hrové terapie se zaměřením na diagnosticko-terapeutické využití Scénotestu u dětí s poruchami chování, která byla prezentována na VII. ročníku konference Sociální procesy a osobnsot ve Staré Lesné (Slovensko, 23.9. 2004).
Abstract (in English)
Lecture directed at play-therapy, play-diagnosis and special use of The Scenotest for therapeutic&diagnostic interventions with clients who proves behaviour&emotions disorder.
Links
LN00A023, research and development projectName: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Centre for the research of the formation of personality in ethnical and social contexts
PrintDisplayed: 25/4/2024 10:59