D
2004
Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou
ŠKARABELOVÁ, Simona
Základní údaje
Originální název
Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou
Název anglicky
Communication as an quality-instrument of public administrations services
Vydání
1. vyd. Pardubice, Public Adminstration 2004, od s. 330-332, 3 s. 2004
Nakladatel
Univerzit Pardubice
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00010347
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
communication; public adminstration; quality; public service
V originále
Pro hledání cesty ke spokojenosti veřejnosti s fungováním veřejné správy slouží jako základní prostředek komunikace. Těžiště veřejné správy leží totiž právě v poskytování kvalitních a efektivních veřejných služeb. Aby bylo možné dosáhnout požadované úrovně veřejných služeb, je potřeba navázat oboustranný vztah mezi veřejnou správou a občany, který by zajišťoval přesun informací včetně kontroly účelnosti a účinnosti takovýchto činností. Poskytování kvalitních a vyžádaných služeb se odvíjí od úrovně komunikace, kterou lze proto považovat za nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou.
Anglicky
Communication is used as a prime means for the search of way to the satisfaction of public with an operation of the public administration. The focus of public administration rests with the offering of quality and efficient public services.Thats why we can understand the communication as an quality-instrument of services, that are offered by public administration.
Návaznosti
MSM 145600001, záměr | Název: Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky |
|
Zobrazeno: 12. 11. 2024 03:39