LACINOVÁ, Lenka a Radka MICHALČÁKOVÁ. Eleven-year-old Children and Psychological Counselling. Ghent; Belgie, 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Eleven-year-old Children and Psychological Counselling
Název česky Jedenáctileté děti a psychologické poradenství
Autoři LACINOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant) a Radka MICHALČÁKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Ghent; Belgie, 2004.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Belgie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/04:00010362
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky longitudinal study; learning disabilities; behaviour disorders; ELSPAC
Štítky behaviour disorders, ELSPAC, learning disabilities, longitudinal study
Změnil Změnila: PhDr. Radka Neužilová Michalčáková, Ph.D., učo 478. Změněno: 28. 11. 2006 14:15.
Anotace
The poster is based on the data collected in the European Longitudinal Study of Pregnancy and Childhood (ELSPAC). The study focuses on the problem development of children whose parents asked for professional help of a psychologist or a special-education counsellor. First part of the poster informs about prevalence and frequency of particular problems (learning disabilities, behaviour disorders, etc.) in our sample, in the second part we look for their possible predictors (e.g. childbirth and its possible complications) or relationships with other developmental variables (e.g. childs temperament and its expressions, problems in social and emotional adaptation).
Anotace česky
Poster vychází z mezinárodní longitudinální studie ELSPAC (The European Longitudinal Study of Pregnancy and Childhood) a mapuje oblast problémového vývoje dětí, s nimiž rodiče vyhledali odbornou psychologickou či speciálně pedagogickou pomoc. V první části poster informuje o výskytu a četnosti konkrétních problémů u jedenáctiletých dětí našeho souboru (např. specifické vývojové poruchy učení, poruchy chování), v druhé části hledáme možné prediktory jejich vzniku (např. průběh porodu a jeho případné komplikace) či souvislosti s dalšími ukazateli psychického vývoje (např. typ temperamentu dítěte a jeho projevy, problematická sociální a emoční adaptace).
Návaznosti
LN00A023, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:07