D 2004

Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences

PORTEŠOVÁ, Šárka

Basic information

Original name

Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences

Name in Czech

Identifikace nadaných dětí jejich učiteli ve vztahu k jejich sociálníma emočnímcharakteristikám

Authors

PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Czech Republic, guarantor)
Poster.

Edition

2004. vyd. Pamplona, Spain, Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era, p. 165 -167, 2 pp. 2004

Publisher

University of Navara

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Spain

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14230/04:00011614

Organization unit

Faculty of Social Studies

Keywords in English

high ability; giftedness; talent
Změněno: 11/5/2005 16:38, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.

Abstract

V originále

Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.

In Czech

Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.

Links

GP406/02/D143, research and development project
Name: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Czech Science Foundation, Sociability and emotionality of intelectually gifted children