Detailed Information on Publication Record
2004
Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences
PORTEŠOVÁ, ŠárkaBasic information
Original name
Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences
Name in Czech
Identifikace nadaných dětí jejich učiteli ve vztahu k jejich sociálníma emočnímcharakteristikám
Authors
Edition
2004. vyd. Pamplona, Spain, Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era, p. 165 -167, 2 pp. 2004
Publisher
University of Navara
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Spain
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14230/04:00011614
Organization unit
Faculty of Social Studies
Keywords in English
high ability; giftedness; talent
Tags
Změněno: 11/5/2005 16:38, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
V originále
Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.
In Czech
Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.
Links
GP406/02/D143, research and development project |
|