PORTEŠOVÁ, Šárka. Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences. Poster. In Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era. 2004th ed. Pamplona, Spain: University of Navara, 2004, p. 165 -167, 2 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences
Name in Czech Identifikace nadaných dětí jejich učiteli ve vztahu k jejich sociálníma emočnímcharakteristikám
Authors PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Czech Republic, guarantor).
Poster.
Edition 2004. vyd. Pamplona, Spain, Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era, p. 165 -167, 2 pp. 2004.
Publisher University of Navara
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Spain
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14230/04:00011614
Organization unit Faculty of Social Studies
Keywords in English high ability; giftedness; talent
Tags giftedness, High ability, talent
Changed by Changed by: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Changed: 11/5/2005 16:38.
Abstract
Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.
Abstract (in Czech)
Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.
Links
GP406/02/D143, research and development projectName: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Czech Science Foundation, Sociability and emotionality of intelectually gifted children
PrintDisplayed: 11/9/2024 02:24