J
2003
Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK
Základní údaje
Originální název
Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
Název anglicky
Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections
Vydání
Psychologie v ekonomické praxi, Praha, Karolinum, 2003, 0033-300X
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/03:00011620
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
image; psychology; marketing
V originále
Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
Anglicky
The article is a review study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from psychology, marketing and management point of view.
Návaznosti
AV0Z7025918, záměr | Název: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví |
|
GA406/00/0505, projekt VaV | Název: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce |
|
Zobrazeno: 11. 11. 2024 16:26