J 2003

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK

Základní údaje

Originální název

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

Název anglicky

Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Tomáš URBÁNEK (203 Česká republika)

Vydání

Psychologie v ekonomické praxi, Praha, Karolinum, 2003, 0033-300X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/03:00011620

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

image; psychology; marketing

Štítky

image, marketing, psychology
Změněno: 25. 10. 2004 14:56, prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.

Anglicky

The article is a review study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from psychology, marketing and management point of view.

Návaznosti

AV0Z7025918, záměr
Název: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, projekt VaV
Název: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
Zobrazeno: 11. 11. 2024 16:26