LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti. Psychologie v ekonomické praxi. Praha: Karolinum, 2003, XXXVIII, 1-2, s. 1-10. ISSN 0033-300X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{559694, author = {Lukášová, Růžena and Urbánek, Tomáš}, article_location = {Praha}, article_number = {1-2}, keywords = {image; psychology; marketing}, language = {cze}, issn = {0033-300X}, journal = {Psychologie v ekonomické praxi}, title = {Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti}, volume = {XXXVIII}, year = {2003} }
TY - JOUR ID - 559694 AU - Lukášová, Růžena - Urbánek, Tomáš PY - 2003 TI - Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti JF - Psychologie v ekonomické praxi VL - XXXVIII IS - 1-2 SP - 1-10 EP - 1-10 PB - Karolinum SN - 0033300X KW - image KW - psychology KW - marketing N2 - Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti. \textit{Psychologie v ekonomické praxi}. Praha: Karolinum, 2003, XXXVIII, 1-2, s.~1-10. ISSN~0033-300X.
|