EN

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti. Psychologie v ekonomické praxi, Praha: Karolinum, 2003, XXXVIII, 1-2, s. 1-10. ISSN 0033-300X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
Název anglicky Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Tomáš URBÁNEK (203 Česká republika).
Vydání Psychologie v ekonomické praxi, Praha, Karolinum, 2003, 0033-300X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00011620
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky image; psychology; marketing
Štítky image, marketing, psychology
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D., učo 18094. Změněno: 25. 10. 2004 14:56.
Anotace
Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
Anotace anglicky
The article is a review study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from psychology, marketing and management point of view.
Návaznosti
AV0Z7025918, záměrNázev: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, projekt VaVNázev: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2019 14:11

Další aplikace