Detailed Information on Publication Record
2003
Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Tomáš URBÁNEKBasic information
Original name
Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
Name (in English)
Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections
Authors
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Tomáš URBÁNEK (203 Czech Republic)
Edition
Psychologie v ekonomické praxi, Praha, Karolinum, 2003, 0033-300X
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/03:00011620
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords in English
image; psychology; marketing
Tags
Změněno: 25/10/2004 14:56, prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
V originále
Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
In English
The article is a review study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from psychology, marketing and management point of view.
Links
AV0Z7025918, plan (intention) |
| |
GA406/00/0505, research and development project |
|