J 2003

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Tomáš URBÁNEK

Basic information

Original name

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

Name (in English)

Company Image: Definition, Importance and Interdisciplinary Connections

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Tomáš URBÁNEK (203 Czech Republic)

Edition

Psychologie v ekonomické praxi, Praha, Karolinum, 2003, 0033-300X

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/03:00011620

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords in English

image; psychology; marketing
Změněno: 25/10/2004 14:56, prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Abstract

V originále

Článek je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.

In English

The article is a review study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from psychology, marketing and management point of view.

Links

AV0Z7025918, plan (intention)
Name: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, research and development project
Name: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce