D 2004

Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Eva LAJTKEPOVÁ

Basic information

Original name

Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem

Name (in English)

The role of corporate culture in relation to the strategic management in Czech companies

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Eva LAJTKEPOVÁ

Edition

Brno, New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship, p. 1-9, 9 pp. 2004

Publisher

Brno University of Technology, Faculty of Business and Management

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-214-2753-1

Keywords in English

corporate culture; strategic management
Změněno: 2/11/2004 14:50, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Abstract

V originále

Příspěvek prezentuje a ve zhuštěné podobě shrnuje hlavní výsledky empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem" institucionálního výzkumného záměru MSM 265100018 "Výzkum strategického řízení v českých firmách" řešeného na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně.

In English

The contribution presents a part of the results of the empirical reseach into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech companies included in the institutional research project MSM 265100018, which was carried out at the Business and Management Faculty of Brno University of Technology.

Links

MSM 265100018, plan (intention)
Name: Výzkum strategického řízení v českých firmách