Detailed Information on Publication Record
2004
Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Eva LAJTKEPOVÁBasic information
Original name
Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem
Name (in English)
The role of corporate culture in relation to the strategic management in Czech companies
Authors
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Eva LAJTKEPOVÁ
Edition
Brno, New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship, p. 1-9, 9 pp. 2004
Publisher
Brno University of Technology, Faculty of Business and Management
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-214-2753-1
Keywords in English
corporate culture; strategic management
Změněno: 2/11/2004 14:50, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
V originále
Příspěvek prezentuje a ve zhuštěné podobě shrnuje hlavní výsledky empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem" institucionálního výzkumného záměru MSM 265100018 "Výzkum strategického řízení v českých firmách" řešeného na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně.
In English
The contribution presents a part of the results of the empirical reseach into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech companies included in the institutional research project MSM 265100018, which was carried out at the Business and Management Faculty of Brno University of Technology.
Links
MSM 265100018, plan (intention) |
|