Detailed Information on Publication Record
2004
Cognitive Motivation in Science Teacher Training
TRNA, Josef and Eva TRNOVÁBasic information
Original name
Cognitive Motivation in Science Teacher Training
Name in Czech
Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
Authors
TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor) and Eva TRNOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
Lublin (Poland), Science and Technology Education for a Diverse Word dilemmas, needs and partnership. 11th IOSTE Symposium for Central and East European Countries, p. 223-224, 2 pp. 2004
Publisher
M. Curie-Sklodovska university press
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Poland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/04:00019807
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
83-227-2285-0
Keywords in English
cognitive motivation; science education; teacher training; motivation techniques
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 6/3/2010 13:14, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Cognitive motivation of students is the base of their interest in learning science and active learning. Cognitive motivation teaching techniques are tools for students motivation in science education.
In Czech
Poznávací motivace žáků je základem jejich zájmu v přírodovědném učení a aktivním učení. Poznávací motivační techniky jsou nástrojem pro motivací žáků v přírodovědném vzdělávání.
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|