J 2004

Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios

STEHLÍK, Petr

Basic information

Original name

Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios

Name in Czech

Některé aspekty pragmatické analýzy reklamních textů

Name (in English)

Some Considerations on the Pragmatic Analysis of Advertising Texts

Authors

STEHLÍK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Études Romanes de Brno, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2004, 0231-7532

Other information

Language

Spanish

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

60200 6.2 Languages and Literature

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/04:00030759

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

Pragmatická analýza; jazyk reklamy

Keywords in English

Pragmatics; Analysis; Advertising Language

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 11/4/2010 09:44, doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Abstract

V originále

En este artículo se estudian los posibles enfoques para un análisis pragmático de los textos publicitarios. La mejor solución parece ser una combinación del análisis tradicional por niveles lingüísticos con la dimensión pragmática. De este modo se mantiene el carácter sistemático del método tradicional, y al mismo tiempo es posible investigar qué papel desempeńan los diferentes elementos lingüísticos en la finalidad persuasiva de los mensajes publicitarios.

In Czech

V tomto článku se zvažují různé přístupy k pragmatické analýze reklamních textů. Nejlepším řešením se jeví kombinace tradiční analýzy jednotlivých jazykových úrovní s pragmatickou dimenzí. Tímto způsobem je možno zachovat systematický charakter tradiční metody, a zároveň zkoumat význam různých jazykových elementů pro persuasivní funkci reklamních sdělení.