VÍTKOVÁ, Marie. Pojetí integrativní školní (speciální) pedagogiky (The concept of integrative School (Special) Education). In Integrativní školní (speciální) pedagogika. Základy, teorie, praxe. 2nd ed. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2004, p. 15-20, 5 pp. Edice pedagogikcé literatury. ISBN 80-86633-22-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pojetí integrativní školní (speciální) pedagogiky
Name in Czech Pojetí integrativní školní (speciální) pedagogiky
Name (in English) The concept of integrative School (Special) Education
Authors VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2. vyd. Brno, Integrativní školní (speciální) pedagogika. Základy, teorie, praxe. p. 15-20, 5 pp. Edice pedagogikcé literatury, 2004.
Publisher MSD, spol. s.r.o.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/04:00030765
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86633-22-5
Keywords (in Czech) integrace škola speciální vzdělávání
Keywords in English integrative school special education
Tags integrative school special education
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Changed: 30/11/2009 09:14.
Abstract
Článek pojednává o integrativních snahách školní pedagogiky. Je zde charakterizována legislativa a problematika porademství u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Abstract (in English)
The article discusses the integrative efforts of school education. There is characterized by the legislation and issue guidance for pupils with special educational needs.
PrintDisplayed: 28/5/2024 03:01