HOLEŠINSKÁ, Andrea. Kvalita poskytovaných služeb turistickými informačními centry (Provided Service Quality by Tourist Information Centers). In VII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: MU Brno. p. 27-33. ISBN 80-210-3549-8. 2004.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kvalita poskytovaných služeb turistickými informačními centry
Name in Czech Kvalita posytovaných služeb turistickými informačními centry
Name (in English) Provided Service Quality by Tourist Information Centers
Authors HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, VII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, p. 27-33, 7 pp. 2004.
Publisher MU Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/04:00010606
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-3549-8
Keywords in English Provided service quality; Tourist information centers; Quality factors; Cooperation
Tags cooperation, Provided service quality, Quality factors, Tourist information centers
Changed by Changed by: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Changed: 12/1/2005 13:08.
Abstract
Článek se zabývá kvalitou poskytovaných služeb turistickými informačními centry v Jihomoravském kraji. Úvodní část je zaměřena na standardizaci služeb poskytovaných turistickými informačními centry a stěžejní část je věnována výzkumu hodnotícího kvalitu poskytovaných služeb a informací turistickými informačními centry v Jihomoravském kraji. Závěrem jsou diskutovány základni faktory ovlivňující kvalitu poskytování služeb.
Abstract (in English)
The contribution is about the provided service quality by tourist information centres in the tourist region of Southern Moravia. The introductory part discusses tourist information as service and deals with standardization and quality management. The main part reports on the case study and presents the conclusion concerning the level of provided service quality by tourist information centres and the factors that influence quality.
Links
MSM 145600001, plan (intention)Name: Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Efficiency Factors of the Czech Republic's Regions
PrintDisplayed: 29/3/2024 13:27