KOVALČÍK, Vít a Jiří SOCHOR. Occlusion Culling with Statistically Optimized Occlusion Queries. In WSCG 2005 short papers proceedings. Plzen: University of West Bohemia, 2005, s. 109-112. ISBN 80-903100-9-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Occlusion Culling with Statistically Optimized Occlusion Queries
Název česky Okluzní odstřel pomocí statisticky optimalizovaných okluzních dotazů
Autoři KOVALČÍK, Vít (203 Česká republika, garant) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika).
Vydání Plzen, WSCG 2005 short papers proceedings, s. 109-112, 2005.
Nakladatel University of West Bohemia
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/05:00013563
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-903100-9-5
Klíčová slova anglicky visibility; real-time rendering; occlusion culling; occlusion query
Štítky occlusion culling, occlusion query, real-time rendering, visibility
Změnil Změnil: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D., učo 4269. Změněno: 17. 7. 2006 13:45.
Anotace
This paper presents an effective algorithm for occlusion culling using hardware occlusion queries. The number of queries is optimized according to the results of the queries from several preceeding frames. Parts of the scene which are found to be unoccluded in the recent frames, are tested less often thus reducing the number of queries performed per frame. The algorithm is applicable to any kind of scene, including scenes with moving objects. The algorithm utilizes a tree structure containing objects in the scene.
Anotace česky
Tento článek představuje efektivní algoritmus pro okluzní odstřel pomocí hardwarových okuzních dotazů. Počet dotazů je optimalizován podle výsledků dotazů z několika minulých snímků. Části scény, které byly v minulých snímcích nezakryté, jsou testovány méně Často, čímž se sníží počet provedených dotazů za sekundu. Algoritmus je použitelný v jakémkoliv typu scény, i na scénách s pohybujícími se objekty. Algoritmus využívá stromovou strukturu obsahující objekty ve scéně.
Návaznosti
MSM 143300003, záměrNázev: Interakce člověka s počítačem, dialogové systémy a asistivní technologie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Interakce člověka s počítačem, dialogové systémy a asistivní technologie
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 15:23