VOLEK, Jaromír. Populární kultura. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 115-118, 5 s. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{562308, author = {Volek, Jaromír}, address = {Praha}, booktitle = {Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace}, keywords = {popular culture; popular pleasure; media audience}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {80-7178-926-7}, pages = {115-118}, publisher = {Portál}, title = {Populární kultura}, year = {2004} }
TY - CHAP ID - 562308 AU - Volek, Jaromír PY - 2004 TI - Populární kultura VL - Reklama, public relations, média PB - Portál CY - Praha SN - 8071789267 KW - popular culture KW - popular pleasure KW - media audience N2 - Text pojednává o různých teoriích populární kultury a přibližuje jejich teoretické zakotvení. ER -
VOLEK, Jaromír. Populární kultura. In \textit{Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace}. Praha: Portál, 2004, s.~115-118, 5 s. Reklama, public relations, média. ISBN~80-7178-926-7.
|