VOLEK, Jaromír. Populární kultura. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 115-118, 5 s. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Populární kultura
Název česky Populární kultura
Název anglicky Popular culture
Autoři VOLEK, Jaromír (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, od s. 115-118, 5 s. Reklama, public relations, média, 2004.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/04:00030768
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-7178-926-7
Klíčová slova anglicky popular culture; popular pleasure; media audience
Štítky media audience, popular culture, popular pleasure
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 17. 6. 2009 10:09.
Anotace
Text pojednává o různých teoriích populární kultury a přibližuje jejich teoretické zakotvení.
Anotace anglicky
Text describes different theories of popular culture and explains their trheoretical groundworks.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:23