VLČKOVÁ, Jitka. Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet. In Brno Studies in English. 29. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2003, s. 37-43. ISBN 80-210-3283-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet
Název česky Seznamovací inzerát v seriózním a bulvárním tisku.
Autoři VLČKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání 29. vyd. Brno, Brno Studies in English, od s. 37-43, 7 s. 2003.
Nakladatel Masarykova Univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00028914
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-3283-9
Klíčová slova česky britská media; noviny; inzerce; textová analýza; společenské hodnoty; kontext; sociolingvistika
Klíčová slova anglicky British Media; Newspapers; Advertising; Text Analysis; Societal Values; Contextuality
Štítky Advertising, British Media, Contextuality, newspapers, Societal Values, Text Analysis
Změnil Změnila: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D., učo 2221. Změněno: 9. 3. 2010 08:56.
Anotace
The role of contextuality in the wording of personal advertisements in different types of British newspapers.
Anotace česky
Na příkladech seznamovacích inzerátů ze serózních a bulvárních novin ukazuje článek na roli kontextu při tvorbě textů.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium věcných textů
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:19