D 2004

Educational significance of game

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Educational significance of game

Název česky

Edukativní význam hry v postmoderní společnosti

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Kraków, Play nad Education, s. 73-73, 2004

Nakladatel

Wydawnictwo Naukowe AP

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00011776

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

83-7271-292-3

Klíčová slova anglicky

game; education; creativity; phenomenology; illusion of reality; play roles; simulation possible; ethical challenge

Štítky

creativity, Education, ethical challenge, game, illusion of reality, phenomenology, play roles, simulation possible
Změněno: 24. 6. 2009 16:25, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

ORIG CZ

V originále

The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.

Česky

Studie stručně charakterizuje některé aspekty postmoderního světa vztahující se k výchově dětí a mládeže. V druhé části pojednává o jednotlivých edukativních aspektech hry. Hra je zobrazena jako výchovný prostředek, který může v mnoha směrech působit na rozvoj celé osbnosti netradičním a smysluplným způsobem.

Návaznosti

GA406/99/P063, projekt VaV
Název: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Zobrazeno: 10. 11. 2024 02:10