NĚMEC, Jiří. Educational significance of game. Online. In Play nad Education. 1. vyd. Kraków: Wydawnictwo Naukowe AP, 2004. s. 73. ISBN 83-7271-292-3. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Educational significance of game
Název česky Edukativní význam hry v postmoderní společnosti
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání 1. vyd. Kraków, Play nad Education, s. 73-73, 2004.
Nakladatel Wydawnictwo Naukowe AP
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00011776
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 83-7271-292-3
Klíčová slova anglicky game; education; creativity; phenomenology; illusion of reality; play roles; simulation possible; ethical challenge
Štítky creativity, Education, ethical challenge, game, illusion of reality, phenomenology, play roles, simulation possible
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 24. 6. 2009 16:25.
Anotace
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Anotace česky
Studie stručně charakterizuje některé aspekty postmoderního světa vztahující se k výchově dětí a mládeže. V druhé části pojednává o jednotlivých edukativních aspektech hry. Hra je zobrazena jako výchovný prostředek, který může v mnoha směrech působit na rozvoj celé osbnosti netradičním a smysluplným způsobem.
Návaznosti
GA406/99/P063, projekt VaVNázev: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 01:28