ŠKAPA, Radoslav. Marketingové využití internetu v malých firmách. In Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2004, s. 34-34. ISBN 80-245-0809-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové využití internetu v malých firmách
Název anglicky Marketing utilization of Internet in small enterprises
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy, od s. 34-34, 1 s. 2004.
Nakladatel Nakladatelství Oeconomica
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00011866
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-245-0809-5
Klíčová slova anglicky marketing; e-business; Internet
Štítky e-business, internet, marketing
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 10. 1. 2005 16:24.
Anotace
Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou.
Anotace anglicky
The text proposes two ways how to integrate Internet into activities of small and middle companies of traditional type (i.e. not dealing with IT sector). We suggest two ways of utilization: building of static www-pages and opening a virtual e-shop. Both of them lead enterprises to building of new marketing channel, which has its pros and cons.
Návaznosti
GA402/02/1563, projekt VaVNázev: Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti
Investor: Grantová agentura ČR, Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 20:00