Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{564020, author = {Škapa, Radoslav}, address = {Praha}, booktitle = {Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy}, edition = {1.}, keywords = {marketing; e-business; Internet}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {80-245-0809-5}, pages = {34-34}, publisher = {Nakladatelství Oeconomica}, title = {Marketingové využití internetu v malých firmách}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 564020 AU - Škapa, Radoslav PY - 2004 TI - Marketingové využití internetu v malých firmách PB - Nakladatelství Oeconomica CY - Praha SN - 8024508095 KW - marketing KW - e-business KW - Internet N2 - Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou. ER -
ŠKAPA, Radoslav. Marketingové využití internetu v malých firmách (Marketing utilization of Internet in small enterprises). In \textit{Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy}. 1st ed. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2004, p.~34-34. ISBN~80-245-0809-5.
|