Detailed Information on Publication Record
2004
Marketingové využití internetu v malých firmách
ŠKAPA, RadoslavBasic information
Original name
Marketingové využití internetu v malých firmách
Name (in English)
Marketing utilization of Internet in small enterprises
Authors
ŠKAPA, Radoslav (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Praha, Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy, p. 34-34, 1 pp. 2004
Publisher
Nakladatelství Oeconomica
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/04:00011866
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-245-0809-5
Keywords in English
marketing; e-business; Internet
Tags
Změněno: 10/1/2005 16:24, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou.
In English
The text proposes two ways how to integrate Internet into activities of small and middle companies of traditional type (i.e. not dealing with IT sector). We suggest two ways of utilization: building of static www-pages and opening a virtual e-shop. Both of them lead enterprises to building of new marketing channel, which has its pros and cons.
Links
GA402/02/1563, research and development project |
|