D 2004

Marketingové využití internetu v malých firmách

ŠKAPA, Radoslav

Basic information

Original name

Marketingové využití internetu v malých firmách

Name (in English)

Marketing utilization of Internet in small enterprises

Authors

ŠKAPA, Radoslav (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Praha, Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy, p. 34-34, 1 pp. 2004

Publisher

Nakladatelství Oeconomica

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/04:00011866

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-245-0809-5

Keywords in English

marketing; e-business; Internet
Změněno: 10/1/2005 16:24, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Abstract

V originále

Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou.

In English

The text proposes two ways how to integrate Internet into activities of small and middle companies of traditional type (i.e. not dealing with IT sector). We suggest two ways of utilization: building of static www-pages and opening a virtual e-shop. Both of them lead enterprises to building of new marketing channel, which has its pros and cons.

Links

GA402/02/1563, research and development project
Name: Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti
Investor: Czech Science Foundation, Vocational self - administration as a phenomenon of citizen society