VOJTOVÁ, Věra. Formy integrativního vzdělávání žáků s poruchami chování ve Spolkové zemi Baden-Württenberg (Modality of inclusive education of students with behavioural disorders in Baden-Württenberg). In Integrativní speciální pedagogika, Integrace školní a sociální. 2. vyd. Brno: Paido, 2004, p. 423-426. ISBN 80-7315-071-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Formy integrativního vzdělávání žáků s poruchami chování ve Spolkové zemi Baden-Württenberg
Name in Czech Formy integrativního vzdělávání žáků s poruchami chování ve Spolkové zemi Baden-Württenberg
Name (in English) Modality of inclusive education of students with behavioural disorders in Baden-Württenberg
Authors VOJTOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2. vyd. Brno, Integrativní speciální pedagogika, Integrace školní a sociální, p. 423-426, 4 pp. 2004.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7315-071-9
Keywords in English behavioural disorders;mainstream school; special school;external classroom;holistic approach;
Tags behavioural disorders, external classroom, holistic approach, mainstream school, special school
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 18/6/2009 16:58.
Abstract
Příklad vzdělávání žáků s poruchami chování, školský systém, formy integrativního vzdělávání.
Abstract (in English)
Education of students with behavioural disorders in mainstream school.
PrintDisplayed: 4/5/2024 16:35