Detailed Information on Publication Record
2004
E-Learning for Translators and Interpreters - The Case of LMS Moodle (2004)
FICTUMOVÁ, JarmilaBasic information
Original name
E-Learning for Translators and Interpreters - The Case of LMS Moodle (2004)
Name in Czech
E-Learning pro překladatele a tlumočníky - studie LMS Moodle (2004)
Authors
FICTUMOVÁ, Jarmila
Edition
2004
Other information
Language
English
Type of outcome
Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Field of Study
60200 6.2 Languages and Literature
Country of publisher
Spain
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords in English
e-learning; teaching translation and interpreting
Změněno: 22/6/2009 20:30, PhDr. Jarmila Fictumová
V originále
E-Learning for Translators and Interpreters - The Case of LMS Moodle (2004)was written to complete the CTTT training. It is a description of action research in teaching translation supported by electronic resources, i.e. blended learning.
In Czech
Závěrečná práce pro CTTT (Consortium for Training Translation Teachers, popis akčního výzkumu ve výuce odborného překladu. Jedná se o tzv. blended learning, výuku podporovanou elektronickými zdroji.