RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika)
Publikace je věnována aktuální situaci vztahů školy a rodiny v poměrech českých škol. Jsou zde prezentována zjištění vycházející z tříletého výzkumného projektu Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy.
Anglicky
The monography deals with actual situation of relations between school and family in the Czech educational system.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
GP406/02/P120, projekt VaV
Název: Rodiče žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v roli výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Rodiče žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v roli výchovných a sociálních partnerů školy