RABUŠICOVÁ, Milada, Klára ŠEĎOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ and Vlastimil ČIHÁČEK. Škola a (versus) rodina (School and (versus) family). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2004, 176 pp. ISBN 80-210-3598-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Škola a (versus) rodina
Name in Czech Škola a (versus) rodina
Name (in English) School and (versus) family
Authors RABUŠICOVÁ, Milada (203 Czech Republic, guarantor), Klára ŠEĎOVÁ (203 Czech Republic), Kateřina TRNKOVÁ (203 Czech Republic) and Vlastimil ČIHÁČEK (203 Czech Republic).
Edition 1. vyd. Brno, 176 pp. 2004.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/04:00011940
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-210-3598-6
Keywords in English School; family; relations; partnership; co-operation; education
Tags co-operation, Education, Family, Partnership, relations, school
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Changed: 18/6/2009 18:58.
Abstract
Publikace je věnována aktuální situaci vztahů školy a rodiny v poměrech českých škol. Jsou zde prezentována zjištění vycházející z tříletého výzkumného projektu Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy.
Abstract (in English)
The monography deals with actual situation of relations between school and family in the Czech educational system.
Links
GA406/01/1077, research and development projectName: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Czech Science Foundation, The Role of Parents as Educational and Social Partners of the Scholl
GP406/02/P120, research and development projectName: Rodiče žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v roli výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Czech Science Foundation, Parents of pupils with learning disabilities in the role of educational and social partners of school
PrintDisplayed: 23/5/2024 13:31