D 2004

Učitelovo pojetí výuky v současné škole

PAVLOVSKÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Učitelovo pojetí výuky v současné škole

Název česky

Učitelovo pojetí výuky v současné škole

Název anglicky

Drama in the teachers approach to teaching

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu, od s. 38.47, 9 s. 2004

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00011988

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3474-2

Klíčová slova anglicky

drama; methodos; innovation; approach teaching

Štítky

approach teaching, Drama, innovation, methodos
Změněno: 30. 5. 2008 14:05, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Jací jsou současní učitelé, jaké jejich pojetí výuky jsme se snažili zjistit pomocí kvantitativního výzkumu, Výsledky šetření ukazují, že je rozdíl mezi učiteli, kteří si osvojili metody dramatické výchovy a aktivně je využívají, a učiteli, kteří inklinují ke klasickým metodám práce. Rozdíl jsme zjistili především v pojetí cílů, organizačních forem, výukových metod, pojetí žáka, učitelské role a sebe sama jako učitele.

Anglicky

The presend work deals with teachers appropoach to teaching in contemporary schools, beacause the latest research shows that this element strongly influences the adoption of changes awaiting our school system

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Zobrazeno: 7. 11. 2024 22:50