ŠVEC, Vlastimil. Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici. In Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1. Opava: Slezská univerzita v Opavě. s. 81-90. ISBN 80-7248-256-4. 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici
Název anglicky Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant).
Vydání Opava, Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1, od s. 81-90, 10 s. 2004.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00012013
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7248-256-4
Klíčová slova anglicky pedagogical implicit knowledge; pedagogical condition
Štítky pedagogical condition, pedagogical implicit knowledge
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 14. 2. 2005 15:12.
Anotace
Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.
Anotace anglicky
The stuedy describe the way form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 15:14