D 2004

Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici

ŠVEC, Vlastimil

Basic information

Original name

Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici

Name (in English)

Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition

Authors

ŠVEC, Vlastimil (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Opava, Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1, p. 81-90, 10 pp. 2004

Publisher

Slezská univerzita v Opavě

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/04:00012013

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-7248-256-4

Keywords in English

pedagogical implicit knowledge; pedagogical condition
Změněno: 14/2/2005 15:12, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Abstract

V originále

Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.

In English

The stuedy describe the way form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition.

Links

GA406/02/1247, research and development project
Name: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Czech Science Foundation, Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development