ŠVEC, Vlastimil. Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici (Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition). In Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2004, p. 81-90. ISBN 80-7248-256-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici
Name (in English) Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition
Authors ŠVEC, Vlastimil (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Opava, Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1, p. 81-90, 10 pp. 2004.
Publisher Slezská univerzita v Opavě
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/04:00012013
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7248-256-4
Keywords in English pedagogical implicit knowledge; pedagogical condition
Tags pedagogical condition, pedagogical implicit knowledge
Changed by Changed by: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Changed: 14/2/2005 15:12.
Abstract
Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.
Abstract (in English)
The stuedy describe the way form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition.
Links
GA406/02/1247, research and development projectName: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Czech Science Foundation, Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development
PrintDisplayed: 31/5/2024 17:37