POUČOVÁ, Marcela. Are French Students and Teachers stressed? In Teachers and Health 5. Brno: Pavel Křepela. s. 259-263. ISBN 80-86669-02-5. 2003.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Are French Students and Teachers stressed?
Název česky Jsou francouzští studenti a učitelé stresováni?
Název anglicky Are French Students and Teachers stressed?
Autoři POUČOVÁ, Marcela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Teachers and Health 5, od s. 259-263, 5 s. 2003.
Nakladatel Pavel Křepela
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00021307
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86669-02-5
Klíčová slova anglicky stress; teachers; students; the french education system; the french university scheme
Štítky stress, students, teachers, the french education system, the french university scheme
Změnil Změnila: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D., učo 5583. Změněno: 28. 3. 2012 17:29.
Anotace
Přispívá celkové uspořádání školského systému ke stresovému zatížení učitelů a studentů pegagogických oborů? Analýza výhod a nevýhod francouzského školství z tohoto úhlu pohledu.
Anotace anglicky
Do the global educational system contribute to the stress burden put on techers and students in the pedagogical disiplines? An analysis of the advantages and disadvantages ot the French education system.
Návaznosti
MSM 144100001, záměrNázev: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:51