J
2004
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
RABUŠICOVÁ, Milada
Basic information
Original name
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Name in Czech
Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Name (in English)
The Position of Parents as Educational and Social Partners of the School
Edition
Pedagogika, Praha, PedF UK, 2004, 0031-3815
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/04:00012030
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords in English
school; family; relations; partnership; interests of parents; position of parents
V originále
Příspěvek se věnuje vztahům školy a rodiny v několika dimenzích. Zaznamenává postavení rodičů vůči škole v jeho legislativním a programovém rámci a v jeho faktické realizaci, zabývá se možnostmi prosazování zájmů rodičů ve škole a otevřeností školy vůči rodičům a širší veřejnosti a dává v úvahu potencialitu školy jako místa celoživotního učení a jako místa, jež může přispívat k dobrému fungování rodin.
In English
The article identifies several different dimensions of the relationship between parents and school.
Links
GA406/01/1077, research and development project | Name: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy | Investor: Czech Science Foundation, The Role of Parents as Educational and Social Partners of the Scholl |
|
Displayed: 4/11/2024 11:24