BLAŽEK, Ladislav. Manažerská etika a společenská odpovědnost podniků. In Konkurenceschopnost podniku v podmínkách globalizace. 1. vyd. Ostrava: ETHICS, 2005. s. 244-259, 16 s. ETHICS 2005. ISBN 80-902713-5-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Manažerská etika a společenská odpovědnost podniků
Název anglicky Business ethics and social responsibility of the company
Autoři BLAŽEK, Ladislav (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Konkurenceschopnost podniku v podmínkách globalizace, od s. 244-259, 16 s. ETHICS 2005, 2005.
Nakladatel ETHICS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/05:00030928
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-902713-5-9
Klíčová slova anglicky business ethics; social responsibility; company; entrepreneurship; utilitaristic usage of ethics
Štítky business ethics, company, entrepreneurship, social responsibility, utilitaristic usage of ethics
Změnil Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 17. 6. 2009 14:30.
Anotace
V posledních dekádách dvacátého století jsme svědky výrazných trendů k podnikatelské etice a společenské odpovědnosti podnikání. Podniková praxe je obohacena o fenomén utilitaristického využívání etiky. Na přelomu století se řada podniků věnuje podpoře tohoto jevu. Vývojové trendy v tržních ekonomikách ukazují, že podnikatelská etika a společenská odpovědnost podnikání se stávají velmi významnými faktory konkurenceschopnosti podniků.
Anotace anglicky
There is a strong trend towards the business ethics and social responsibility of the entrepreneurship in the last decades of the 20th century. The business practice is enriched with the phenomenon of utilitaristic usage of ethics. At the turn of the century there is a high emergence of the companies devoted to the support of this phenomenon. Development trends in market economics indicate that the business ethics and social responsibility are becoming more significant factors of the company ability to compete.
VytisknoutZobrazeno: 26. 10. 2020 21:02