VACULÍK, Martin. Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence. In Utváření a vývoj osobnosti. 2002. vyd. Brno: Barrister & Principal. s. 209-226, 17 s. LN00A023. ISBN 80-85947-83-8. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
Název česky Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
Název anglicky Playing computer games - phenomenon of adolescence
Autoři VACULÍK, Martin (203 Česká republika, garant).
Vydání 2002. vyd. Brno, Utváření a vývoj osobnosti, od s. 209-226, 17 s. LN00A023, 2002.
Nakladatel Barrister & Principal
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/02:00012058
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-85947-83-8
Klíčová slova anglicky compuer games; adolescence; self esteem; achievement motivation
Štítky achievement motivation, adolescence, compuer games, self esteem
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Martin Vaculík, Ph.D., učo 18373. Změněno: 25. 9. 2008 15:37.
Anotace
Text sumarizuje výsledky projektu zaměřeného na osobnost hráčů počítačových her. Výzkumné výsledky přinášejí informace o zahájení, průběhu a času věnovanému hraní počítačových her. Další kapitoly jsou zaměřeny na vybrané osobnostní charakteristiky hráčů počítačových her - sebehodnocení, výkonová motivace, interpersonální chování.
Anotace anglicky
This study is focused on personality of computer games players in adolescence - achievement motivation, self-esteem, interpersonal behaviour were investigated.
Návaznosti
GA406/98/1007, projekt VaVNázev: Osobnost hráče počítačových her v adolescenci
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 02:47