J
2005
Postoje učitelů 1. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy
ČECH, Tomáš
Základní údaje
Originální název
Postoje učitelů 1. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy
Název česky
Postoje učitelů 1. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy
Název anglicky
Attitudes of teachers of the first stage of basic schools on problems of drugs and health as a starting point to profiling antidrug of education
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Mládež a spoločnosť, Bratislava, UIPŠ, 2005, 1335-1109
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012436
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
health; healthy life-style; drugs; anti-drug education; primary drug prevention; positions and attitudes; framework education programme; curriculum
V originále
Problematika zdraví a zdravého životního stylu se stává nedílnou součástí vzdělávacího obsahu na základních školách. Její důležitou součástí se jeví rovnž protidrogová výchova, především pak na 1. stupni základních škol, kde ovšem postrádá ucelenou koncepci. Autor se v příspěvku zabývá zkoumáním postojů učitelů 1. stupně ZŠ k problematice drog a zdraví - postojů učitelů jako možných realizátorů protidrogové výchovy a jako východiska jejího profilování.
Anglicky
Health and healthy life-style are becoming an important part of educational content at the Czech basic school. Very important is the anti-drug education, before all at the primary level, where on the other hand the anti-drug education has no unified concept. The author focuses on the attitudes of primary teachers on the drug and health issues - teachers are regarded as possible implementers of anti-drug education and as a base for the new profile of anti-drug education.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury | Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
|
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
|
Zobrazeno: 9. 11. 2024 08:49