C 2005

K pojetí ekologické/environmentální výchovy

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

K pojetí ekologické/environmentální výchovy

Název anglicky

On the conception of ecological/environmental education

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II. od s. 45-58, 14 s. není uvedeno, 2005

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013691

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3687-7

Klíčová slova česky

Koncepce ekologické/environmentální výchovy; polarity a komplementarity; didaktická dimenze; výchova pro (trvale) udržitelný rozvoj;

Klíčová slova anglicky

Conception of Environmental education;environmental education; polarity and complementarity; didactical dimension; education towards the permanent and sustainaeble development;

Štítky

Conception of Environmental education, eco-pedagogical competency, eco-social competency, environmental education, value competency

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2010 23:01, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

ORIG EN

V originále

Autorka sleduje vývoj pojetí EV. Vymezuje ji jako určující dimenzi výchovy pro udržitelný rozvoj v kontextu RVP ZV.

Anglicky

The author describes the development of the environmental education conception. She interprets it as a determinant dimension in education for sustainable development in the context of the Framework Educational Programme for elementary education.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
Zobrazeno: 28. 10. 2024 21:04