C
2005
K pojetí ekologické/environmentální výchovy
HORKÁ, Hana
Základní údaje
Originální název
K pojetí ekologické/environmentální výchovy
Název anglicky
On the conception of ecological/environmental education
Vydání
Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II. od s. 45-58, 14 s. není uvedeno, 2005
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00013691
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Koncepce ekologické/environmentální výchovy; polarity a komplementarity; didaktická dimenze; výchova pro (trvale) udržitelný rozvoj;
Klíčová slova anglicky
Conception of Environmental education;environmental education; polarity and complementarity; didactical dimension; education towards the permanent and sustainaeble development;
V originále
Autorka sleduje vývoj pojetí EV. Vymezuje ji jako určující dimenzi výchovy pro udržitelný rozvoj v kontextu RVP ZV.
Anglicky
The author describes the development of the environmental education conception. She interprets it as a determinant dimension in education for sustainable development in the context of the Framework Educational Programme for elementary education.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
|
Zobrazeno: 28. 10. 2024 21:04