CÍDLOVÁ, Hana, Ivana BRŇOVJÁKOVÁ, Helena HLAVIČKOVÁ, Hana NOVÁČKOVÁ a Emilie MUSILOVÁ. Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením. In XXIII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2005, 9 s. ISBN 80-85960-92-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením
Název česky Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením
Název anglicky Motivational Interdisciplinary Exercises for Chemical Education
Autoři CÍDLOVÁ, Hana, Ivana BRŇOVJÁKOVÁ, Helena HLAVIČKOVÁ, Hana NOVÁČKOVÁ a Emilie MUSILOVÁ.
Vydání Brno, XXIII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu, 9 s. 2005.
Nakladatel Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85960-92-3
Klíčová slova anglicky Education; chemistry; motivation; interdisciplinarity
Štítky chemistry, Education, interdisciplinarity, motivation
Změnil Změnila: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr., učo 761. Změněno: 11. 4. 2011 17:17.
Anotace
Autorky příspěvku spolupracují na vytvoření sbírky zábavných motivačních úloh pro výuku chemie na základních a středních školách. V souvislosti se současnými trendy výuky je práce zaměřena (po publikování prvních dvou dílů sbírky, zpracovávajících čistě chemické problematiky) na integrované využití poznatků z více vyučovacích předmětů. Tento konferenční příspěvek uvádí vybrané ukázky motivačních úloh využívajících kromě chemie i dějepis a zeměpis.
Anotace anglicky
The authors of this paper are preparing a collection of exercises that should help as a means of motivation at chemistry education (at both elementary and secondary schools). As a result of new trends of education, the work is focused (after publication of the first and the second part of the collection that both deal only with chemical problems) on combination of knowledge of more educational subjects. This paper gives examples of motivation exercises using not only chemistry, but also history and/or geography.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:57