LAZAROVÁ, Bohumíra. Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně. Pedagogika. Praha: PedF UK, LV, č. 2, s. 102 - 118. ISSN 0031-3815. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně
Název anglicky Psychological aspects of the professional development of teachers: resistance to change
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogika, Praha, PedF UK, 2005, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/05:00012471
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova anglicky peofessional development; teachers; resistance; in-service teacher training
Štítky in-service teacher training, peofessional development, resistance, teachers
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 27. 5. 2005 15:57.
Anotace
Článek je věnován tématu resistence vůči změně a resistence vůči dalšímu vzdělávání u učitelů. Autorka si všímá pojmu resitence obecně a možných zdrojů a projevů resistence na různých úrovních. Teoretickou část doplňuje o výsledky zkoumání v této oblasti.
Anotace anglicky
The contribution is focused on the topic resistance to change and resistance to professional development in teaching profession. The author describes the notion resistance, resources and expressions of the resistance at different levels. The theoretical part completes with the results of the empirical research.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaVNázev: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 10:49