Informační systém MU
BRANDNER, Aleš. Reklamní slogan v ruštině a češtině. In Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004. První. Ústí nad Orlicí: OFTIS, 2005, s. 43-50. ISBN 80-86845-15-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklamní slogan v ruštině a češtině
Název česky Reklamní slogan v ruštině a češtině
Název anglicky The Advertising Slogans in the Russian and Czech Language
Autoři BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant).
Vydání První. Ústí nad Orlicí, Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004, od s. 43-50, 8 s. 2005.
Nakladatel OFTIS
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00030972
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-86845-15-X
Klíčová slova anglicky advertising slogans advertising communication postmodern society informative chracter typical elements of all functional styles linguistic aspects of advertising slogans
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc., učo 1995. Změněno: 25. 6. 2007 12:22.
Anotace
Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.
Anotace česky
Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí.
Anotace anglicky
In our account, we have focused on the linguistic aspects of advertising slogans as an important part of the text in advertising communicatin item in the Russian-language environment. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.
Zobrazeno: 21. 9. 2024 03:37