Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{571664, author = {Brandner, Aleš}, address = {Ústí nad Orlicí}, booktitle = {Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004}, edition = {První}, keywords = {advertising slogans advertising communication postmodern society informative chracter typical elements of all functional styles linguistic aspects of advertising slogans}, language = {rus}, location = {Ústí nad Orlicí}, isbn = {80-86845-15-X}, pages = {43-50}, publisher = {OFTIS}, title = {Reklamní slogan v ruštině a češtině}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 571664 AU - Brandner, Aleš PY - 2005 TI - Reklamní slogan v ruštině a češtině PB - OFTIS CY - Ústí nad Orlicí SN - 808684515X KW - advertising slogans advertising communication postmodern society informative chracter typical elements of all functional styles linguistic aspects of advertising slogans N2 - Reklamní slogan patří k masově-komunikačním textům. Nejdůležitější částí reklamního komunikátu je slogan. Slogan je bezprostření součástí textového reklamního komunkátu. Jeho přítomnost je obligatorní. Autor příspěvku se zaměřuje na mluvnickou analýzu reklamního sloganu v současném ruském a českém prostředí. ER -
BRANDNER, Aleš. Reklamní slogan v ruštině a češtině. In \textit{Dialog kultur III. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané v Hradci Králové dne 26.10.2004}. První. Ústí nad Orlicí: OFTIS, 2005, s.~43-50. ISBN~80-86845-15-X.
|