D
2004
Frazeologizmy v masmédiích
MALÁ, Jiřina
Základní údaje
Originální název
Frazeologizmy v masmédiích
Název anglicky
Phrasemes in the mass media
Vydání
Banská Bystrica, Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárných súvislostiach. 5. medzinárodná konferencia o komunikácii, od s. 311-317, 7 s. 2004
Nakladatel
Univerzita Mateja Béla
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00012114
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
phrasemes; mass media; linguistics; text linguistics
V originále
Článek se zabývá vybranými aspekty z oblasti frazeologizmů v současném jazyce masmédií. Na vybraných příkladech jsou demonstrovány charakteristické rysy jejich užití v jednotlivých textových typech v rámci příslušné oblasti.
Anglicky
The article deals with selected aspects of the use of phrasemes in the contemporary mass media. The most characteristic features and specialties are exemplified on the typical text types of the mentioned sphere.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaV | Název: Kontrastivní studium věcných textů | Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů |
|
Zobrazeno: 12. 11. 2024 00:05