D
1995
Jsou didaktické technologie nejnaléhavějším problémem ve fyzikálním vzdělávání?
LACINA, Aleš
Operace
Citovat
Vytisknout
Základní údaje
Originální název
Jsou didaktické technologie nejnaléhavějším problémem ve fyzikálním vzdělávání?
Název anglicky
Are didactical technologies the most urgent problem of physics education?
Autoři
LACINA, Aleš
(203 Česká republika, garant)
Vydání
České Budějovice, Sborník celostátního semináře s mezinárodní účastí Didaktické technologie v profesní přípravě učitelů fyziky, od s. 15-18, 4 s. 1995
Nakladatel
JČSMF
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Přírodovědecká fakulta
Klíčová slova anglicky
Didactical techologies
Štítky
Didactical techologies
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 4. 2009 11:20,
doc. RNDr. Aleš Lacina, CSc.
Anotace
ORIG
EN
V originále
Rozbor a komentář role a důležitosti moderních didaktických technologií ve fyzikálním vzdělávání.
Anglicky
The analysis of the importance and the possible roles of didactical technologies in physics education.
Zobrazeno:
19. 10. 2024 00:10