Detailed Information on Publication Record
2004
Význam a pozice romského asistenta ve školách a jejich odborná příprava na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně
ČECH, Tomáš and Lenka GULOVÁBasic information
Original name
Význam a pozice romského asistenta ve školách a jejich odborná příprava na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně
Name in Czech
Význam a pozice romského asistenta ve školách a jejich odborná příprava na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně
Authors
ČECH, Tomáš and Lenka GULOVÁ
Edition
Banská Bystrica, Rómske etnikum - jeho špecifiká a vzdelávanie, p. 33-39, 7 pp. 2004
Publisher
Univerzita Mateja Bela
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-8083-024-X
Keywords in English
Roman minority; roman children; school; education; integration; roman assistant
Změněno: 18/7/2005 13:21, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Integrace a úspěch výchovy a vzdělávání romských dětí v českých školách závisí na mnoha okolnostech. Důležitou roli ve školách s vyšším počtem romských dětí hraje zřízení funkce romského asistenta jako prostředníka v komunikaci mezi dítětem, školou a rodiči. Příspěvek reaguje na tuto skutečnost a přináší rovněž informace a poznatky ze vzdělávání romských pedagogických asistentů na Pedagogické fakultě MU v Brně.
In Czech
Integrace a úspěch výchovy a vzdělávání romských dětí v českých školách závisí na mnoha okolnostech. Důležitou roli ve školách s vyšším počtem romských dětí hraje zřízení funkce romského asistenta jako prostředníka v komunikaci mezi dítětem, školou a rodiči. Příspěvek reaguje na tuto skutečnost a přináší rovněž informace a poznatky ze vzdělávání romských pedagogických asistentů na Pedagogické fakultě MU v Brně.