D 2005

Otevřenost školy vůči okolí a její podpora

HLOUŠKOVÁ, Lenka

Basic information

Original name

Otevřenost školy vůči okolí a její podpora

Name (in English)

Openness of the school towards its environment and its behalf

Authors

HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Bratislava, Modra, Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov, p. 69-74, 6 pp. 2005

Publisher

Univerzita Komenského, Pedagogická fakulta Katedra predškolskej a elementárnej pedagogiky Bratislava

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/05:00012552

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

80-969146-2-6

Keywords in English

open of the school; social relation of the school and the community; support of the opening school; contents analysis; grounded theory;
Změněno: 19/6/2008 15:37, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Abstract

V originále

Vztahy školy a okolí jsou nejen palčinou otázkou z hlediska začlenění školy do svého okolí, ale vystupují do popředí i jako jedna z dimenzí kvality života školy. Otevřenost školy se ukazuje jako jeden z předpokladů dobrých vztahů školy a okolí. Příspěvek se týká dvou dílčích otázek ve vztahu k otevřenosti školy. První otázka se týká toho, jak lze podporovat otevřenost školy vůči okolí. Odpovědi přináší metoda obsahové analýzy volných odpovědí ředitelů základních škol. Druhá otázka vztažená k otevřenosti školy se věnuje tomu, jak podporovaná otevřenost přispívá k sociálním vztahům školy a okolí. Odpověď lze nalézt v podobě zakotvené teorie.

In English

This article is on openness of the school towards its environment.

Links

GA406/01/1078, research and development project
Name: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Czech Science Foundation, The Culture of Czech School and Strategies for its Development