KNECHT, Petr. Respektujeme cíle geografického vzdělávání?. Online. In Geographical aspects of central european space. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. s. 782-787, 5 s. ISBN 80-210-3759-8. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Respektujeme cíle geografického vzdělávání?
Název česky Respektujeme cíle geografického vzdělávání?
Název anglicky Do we respect for aims of geographical education?
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání 1. vyd. Brno, Geographical aspects of central european space, od s. 782-787, 5 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012588
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3759-8
Klíčová slova anglicky geografical education; aims of geographical education
Štítky aims of geographical education, geografical education
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 8. 9. 2006 12:36.
Anotace
Příspěvek řeší problematiku cílů geografického vzdělávání a jejich aplikace ve školách. Autor se domnívá, že cíle geografického vzdělávání nejsou v praxi respektovány, což zhoršuje vnímání geografie samotnými žáky.
Anotace anglicky
The author of this contribution tries to follow fulfilment of aims concerning education of geography applied at schools. The author thinks that these goals mentioned in binding educational documents are not respected at schools, which can make the image of geography taught at all types of schools worse.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaVNázev: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 18:32